Користуючись сайтом, ви погоджуєтесь на використання нами файлів cookies. Вони дозволяють нам забезпечити Вам зручність при відвідуванні нашого сайту. Більше інформації на сторінці політика конфіденційності
0
0
Доставка безкоштовно
Кошик порожнiй

Найчастіші запитання

- Навіщо реєструватися на сайті?

Реєстрація на сайті дозволить всім користувачам зберігати інформацію за своїми замовленнями, мати можливість брати участь в акціях і розіграшах від сайту Svitresto. Також через свій аккаунт зареєстровані користувачі можуть залишати відгуки про замовлені блюда.

- Як замовити їжу на Svitresto?

Для того, щоб замовити якусь страву на сайті необхідно зайти на каталог ресторанів у Вашому місті, вибрати вподобане блюдо та оформити сторінку замовлення, вказавши дані по доставці.

- Як швидко здійснюється доставка?

Швидкість доставки на пряму залежить від адреси ресторану і завантаженості служби доставки.

- Як змінити замовлення?

Відмінити чи змінити замовлення можливо не пізніше, ніж через 10 хвилин, після оформлення замовлення. Для того, щоб скасувати або коррегувати замовлення необхідно в кабінеті видалити дане замовлення та / або зв'язатися з Call-центром.

- Що робити якщо не влаштувала якість страви та/або швидкість доставки?

Сайт Світресто є посередником між рестораном та замовником і не несе відповідальності за якість страви і швидкість доставки. Зі свого боку, сайт намагається контролювати весь процес і прислухатися до можливих зауважень та скарг.

- Я не знайшов відповідь на своє питання, куди я його можу задати?

У випадку якщо Ви не знайшли відповідь на своє питання, рекомендуємо зв'язатися з операторами сайту через чат або телефон, або відправити своє повідомлення через форму зворотного зв'язку.